Liika kuuma, mä oon sisäl; liika tuulist, mä oon sisäl; liika märkkää, mä oon sisäl. Ja muutki sit tiätty. Ei ol oikkee kovi mukavii touhuskelukelei ollu. Mut ompaha ollu hyvä syy nypertää käsitöitte paris sit. :)

pata-normal.jpg

Vihoviimeset pätkät muutamast lankast uppos tähä kaksinkertasee patalappuhu. Mummiälest näät värit vaa oliva jotenkis nii kukkamaissii, et sellasii synty.

po-normal.jpg

Ja muullaisist epämääräsist lankoist (kirpparin langois ku harvo löytyy vyätteit) tehryt palaset yhtee ja niist synty pontso. Samaa sarjaa ku erelline, mut kummiski erillaine. Viileempie päivie lämmikkeeks.

peitto1-normal.jpg

Vauvampeittoo. Tästähä tiätty olisis voinu rakentaa isompaaki, jos olisis ollu kaikki lankoi sopivaiseste enempi, mukku ei ollu.

peitto2-normal.jpg

Hippase eläväist pintaa saumoje ansiost. Ja täysin konepestävää, lämpöst lankaa käytetty.

pa-normal.jpg

Sit sain postiv välityksel lissää hiuslenkkei ja tein niihi lissää näit donitsei. Viäl ov vähä jäljel, et saan jatkaa sopivan kohran ettee tullen.

palat1-normal.jpg

Sit alotin vähä isomppaa palastelu-urakkaa. Piän alku täsä.

palat2-normal.jpg

Lissää tulee, ja tulee. Pikkuhiljaa.