Monttaalait sitä o tullu näperrettyy täsä enne jouluu, sekä lahjoiks et ittel, mut eipä tätä päivittelyy ol ehtiny tekemää, ni kaik ny tuleva yhres nipus.

virkkuut1-normal.jpg

Erillaissii pikkuvirkkuit o välitöin tullu näperrettyy. En ol niist kaikist kuvii ees ottanu. Sellassii hauskoi nopeeste tehtävii. Saa samal miättii, mitä muut sit ryhtyis seuraavaks tekemää. :)

se1-normal.jpg

Erilaissii huivei. Mihi ny lankat o soveltunu.

se2-normal.jpgse3-normal.jpgse4-normal.jpghuivi4-normal.jpghuivi5-normal.jpghuivi6-normal.jpghuppu-normal.jpg

Sit tällane huppukauluri, et ku sattaa koko aja, ja mum pit löytää joku päähine, mink alle saan kivaste lippiksen (suojaamaa klasei), ku pipo ei oikkee tahro pyssyy sillo paikallas. Isäntä sano kuvaa napatessas, et sehä o selvä pyävelin huppu, mikä sopis hyvi larppaajillekki. Heh!

huppu2-normal.jpgulkoilijat2-normal.jpg

Mut toimii! Se se o pääasia!

ulkoilijat-normal.jpg

Eikä pelottanu karvakeriikää, ku menos mukan kaik! Tosin kissat ei suastu ees ulos asti, mut kuistin lattialämmityksest tykkävää kovaste.

liina1-normal.jpg

Erilaissii liinoiki sit tul tehtyy, et sain joillekki laitettuu jottai joulupaketteihi.

liina2-normal.jpgliina3-normal.jpgliina4-normal.jpg

Mä ku oon tosi, tosi huano lukemaa toiste tekemii ohjeit, ni mun täyty sit keksii itte omat kuvioit ja kaaviot, mist en itekkää välttämät enää koht ymmär, mitä oon tarkottanu... Mut tähä hättää se toimi.

liina5-normal.jpgliina6-normal.jpgliina7-normal.jpgliina8-normal.jpgliina9-normal.jpgliina10-normal.jpgliina11-normal.jpgliina12-normal.jpgliina13-normal.jpgliivi-normal.jpg

Löysi isännän kans kaupas käyres tosi halpaa lankaa ja vaiks se nyssit o akryylii, ni iha tarpeeks hyvi toimii liivilankan.

liivi2-normal.jpg

Siin o pikkase bling-blingiiki, ku mä itte asias miälessäin oon pyäritelly sellast reikäpaitaa, mikä olis jostai karvasest tehty, mut nehä makso nii paljo, ettei iha het kyl tul toteutettuu... Tää ol sit "vara-sellane". =)