Ai kauhia, et täytys tällanenki sit ittel pykät. =) Mut ku tilaisuus tul ja sopiva aika ittel, ni täsä sitä ollaa. =D Mun oma Oriflame-verkkokauppa. Löytyy siis täält.

kauppa.jpg

Ku tilaat yli 40€:n arvosta, saat tuatteet ilmasel toimituksel lähimpää postihi/matkahualtoho, sen alle normi postimaksu, 6,90€ riippumat paketin koost tai painost. Kannattaa siis keskittää ostokset ja miättii vaiks niit joululahjoi jo, tai ostaa vaiks yhres kaverin kans, et saa ton toimitusmaksum poijes. *vink* 

Etusivul o tarjouksii, mikkä ovav voimas ny 18.10. asti, jollo jakso vaihtuu ja tulee uuret tarjoukset. Esite löytyy yläpalkin vasemmaisen, OSTA-linkin takkaa. Etusivu ja esite siis vaihtuu joka jakso, et uussii tuatteit, tarjouksii ja suasituksii tulee sen 18 kerttaa vuarem mittaa.

Mähä oon onkelmaihoni kans ollu iha pulas välil, ja monem mont ääres kallist apteekkituatettaki kokeillu vuasiem mittaa, mut nykku Oriflamest o löytyny mun ihol sopivii tuattet, oon voinu välist kokeil jo vähä uurellaissiiki tuatteit ain aika ajoin. Lämmin suasitus siis iha omast käyttökokemuksest!

Oot lämpimäste tervetullu kokeilemaa uut tapaa tilat Oriflame-tuatteit!

12.10. Lisätty: loppujakson tarjouksena ai-van ihanat hunajatuatteet, mun suasikit!

honey.jpg