Jos mä tykkään vesiaiheist, ni kyl kalliotki sykähryttää syränt.

a.jpg

Näät paljaat kalliot, mitä vaaleemppii, sitä nätimpii. Kait osaks siks, et ne näkyvä kans parhaite muun kasvillisuure joukost. Vaiks olis näit karvasemppii otuksii eres. =P

a2.jpg

Mut kyl vaa näät sammalpeitteisekki hivelevä mun silmii. Nii olisis ihana saar joku jättikivi omalki käyttöpihal, mink ympäril voisisis kehittää vaiks mitä jännää. Ja olisis yks kiipeilypaikka myäs lapsellapsillaki. Ite oon ainaki lapsen tykänny kovaste kiipeilyst, joskus vähä varomattomastekki (vanhemmat ei ees tiänny, misä oon ollut, heh). 

Ku o kestäny vuassii, et oon saanu omalt tontilt kerättyy niimpaljo kivii, et sain yhre kukkapenkin niil kokonas ympäröityy. Täsä vaa niit ei ol. Enkä raaski mennä niit varsiten ostamaankaa (jos sen isomma lottovoiton sais, ni ehkä sit). ;)