Voi, Tua, mitä ihanaa taas laitoit tulemaha! <3 Mä en oo saanu ees kiitoskorttii viäl erellisestäkää laitettuu menemää, ja nyjjo uut. Mä vaa jotenki oon nyt nii saamaton!

tua1.jpg

Tää pöllö on vaa NII söpö! Eikä kortissakaa mittää vikkaa! <3

tua2.jpg

Ja pääs kaveriv viäree jääkaapin ovel, pitämää kii mun "toivetekemisist". Mä näit reseptei pakkaan keräilemähä tähä, mitä tekis miäl kokeil. Ja kute näkkyy, niit ain kertyy vino pino, ennenku jonku siält saan tehtyy oikeeste. Mut ain välil jottai, kummiski. Eli nym mää voin viäl järjestää näät enemp kiinnostavii ja sit "joskus" tehtävii. Kunha ny enste vaa saisisi senki aikaseks. Jotenki enerkia hukkaantuu nykysi ihav vaa päivän normitöihi ja sit näihi meijä talopuuhihi. Vaikkei nekää ny kaikkee selitä.

Suurkiitos, päiväm piristyksest, Tua! <3 *iso-iso-hali*