Voi, ku meinas itku tulla, ku näin, mitä ihanaa postist hakemani paketti sisältikää! <3

a1.jpg

Mun erelline Lastellaste kans touhui sisältävä muistikirja alkaa ollaj jo täys, ja oon täsä varmaa jo melkkest vuarev verra metsästelly uussii vihkoi, mihi voin meijä yhteissii juttui jatkaa. Ny löysin yrittäjän, joka siis tuntu lukevam mun ajatuksii ja teki mul KÄSIN uuret vihot! Ny näit riittää hetkeks. Oon kyl NII kiitolline!

a2.jpg

Kirjan kannet ovav vuaren 1956 kirjoist. Kannet taltee ja osa sivuistaki mukan. Lisäks ihav valkossii sivui ja jottai kauniit vintage-tapettei, mihi saa sit itte liimail ja kirjotel niit meijä rakkait ja tärkeit muistoi! 

Sormet syyhyy jo alottamaa uut kirjaa, ku oon jo tovin yrittäny tiivistää meijä juttui, ettei sivut loppuisis totaaliseste keske. =D

Laural kiitos! (Nimi toimii linkkinä)