Taas tullu pitkä tauko, ku en ol ehtiny päivittelemää mittää. Ei vaa tunnu päivis oleva yhtäläil tuntei mitä aikasemmi o ollu.

nu1.jpg

Monttaalait ollaa tehtykki, mut oon vähempi ottanu kuviiki, mitä enne. Tairan olla tullu vanhaks? Mut eilä viätettii pihapäivää ystäväpariskunnan kans. Notskil käristettii makkaroit, syätii kaalillehtii käärittyin, höpöteltii samal menemää. Vilposa tuuli kävi, mut tuli lämmitti.

nu2.jpg

Sit mun elämän ekat tikkupullat tehtii. Isäntä tek taikinan, jaettii se neljään osaha ja pitkuloitii tikkujem päähä. Tulihapa hyvää! Miksei olla koskaa aikasemmi ees kokeiltu? Empä tiijä. Isännäl ol tää kuulemma eka kerta ku ees kuuli moisist herkuist. Mä sentäs oon netist ja telkast kuvii ja vireoit nähny, mut ei ol tullu sopivaa tilaisuut kokeil. Kannatti! Tehrää taatuste toistekki!

sukat1.jpg

Sukkaa tehty, vähä uurellaisel resoril.

sy.jpg

Ja äiteel tein 70-vuatislahjaks villatakin, mihi tul 70 helmikukkaa. Sain siihe kans melkoseste aikaa tuhrattuu, mut ehrin ajois kummiski. Ja oliha tota tiätyl taval kiva tehräkki. Erilaist taas, mitä oon aikasemmi tehny.

takki1.jpg

Sej jälkkee iha perusvillatakkii...

takki2.jpg

... hupul. 

Seuraava rojekti oottelee tosa, et saan sopivaist lankaa. Pitänee tehä sukat täsä välis. =)