Ei tätä päivittelyy ny kovi usseste ol tosiaa tullu tehtyy. Kiitokset kaikil huhuilijoil! <3 Mä koitan ny tähä enste heittää jottai tassuttajii liittyvii juttui, vaiks paljo täsä o ehtiny erellisev välis tapahtumaha. Kattotaa, mite toimii.

aamu.jpg

Nonni, ainaski kuvat taas men sulosee sekametelisoppaha, eli ei milläällail aikajärjestyksehe. Kikkara sentäs, mut annan olla, ettei hävii kaik kuvat taas. Tais siis kuvasählinkist jäär kammo. Tällane yksinäine viaras meil kävi pihas, vaikkei sil meijä lintulauran antimet näyttäny kelpaavankaa. Olis voinu kauvemminki toist ihail, mut jatko matkaas viäl samam päivän aikan.

au1.jpg

Lumi ol melkkest kaik jo sulanu, ennenku sit sato uus lumi maaha ja se sit suli taas.

au2.jpgblogi.jpg

Siskontyttö ottelee kouluprojektissas lemmikkikuvei, ja käväs meilläki napsimas kissoist upeit otoksii. Lissää häne ottamii kuvii löytyy täält.

enmahu.jpg

Kissi vilahti nojatualin ja pöyräv välist iha sujuvaste, mut Kadi jäi päästäs jumihi. Jäi sit siihe oikkee makoomaa ja murjottamaa, et "miks mää em mahu?!"

haaste.jpg

Feissarimeemi, namikärsivällisyyt koirie kans, kiärteli tosa joku aika sit. Pitihä sit siihe mukkaha itekki mennä. Toimi!

iltapala.jpg

Mun iltapalaleiväl olisis ollu osingonottajii. =) "Sää vaa ain syät ja me koht kuallaa nälkähä!"... =P

kadi.jpg

Eiks jokasel käsityäihmisel kuulu olla kunnon lankavyäteteline?

kadi_aurinko.jpg

Aaah! Aurinko!

kamut.jpg

Melkose tuulissii päivii täsä o ollu ja meil sit torppa kummaste viilenee. Varsinki nykku toi tuulev vastaanottava seinä ov vajavaine puruines. Ainaki yks välikölline purui valahti tosa jo jokin aika sitte kellarihi. Eli eristeet hävis. 

kissi.jpg

Samate kaik ulkoo tulevat äänet muuttuva ja sitähä nämä koirat, varsinki Kissi, ov välil kummastellu. Puhisee sikku tiätää, et haukkuu ei saa.

lankavahti.jpg

Lankavahti?

lumi1.jpg

Juu, siis lumi lähti, sit tuli taas just ku oltii saatu terassilt lappioituu lumet poijes. Talvi, kevät, talvi, syksy, kevät, talvi taas? Tätä se o täv vuarem pualel ollu. Luanto ei ossaa oikkee päättää.

lumi2.jpglumi3.jpglumi4.jpglumi5.jpgrevontulet1.jpg

Revontulet oliva aika hailakoit, vaikkei meil mittää katuvaloi olekkaa häirittemäs. Kameraha tul viäl hailakampin, mut hyväl miälikuvituksel sen voi siin nährä. =)

talvi1.jpgtalvi2.jpgtyokamu.jpgvahti.jpgvalot.jpg

Viirest aurinkovoimalampust kaks om menny talven aikan rikki. Kolme toimii hyviv viäl. Mut kyl mä tykkään, et tollaset iham piänet valot tosa meijä lyhyt tiät näyttäisisivä, et antaa tulijoil viitteen, mis uskaltaa ajaa. Risteyspaikka ku o iham musta muuto.

y.jpg

Ystävämpäivätoivotuksii ja aiva ihana musiikki-cd tul postim mukan. Mä en lähettäny yhren yhtäkää korttii. Se menee ain nii, et mä aattelen, et laitan ihav vaa pari, ja sikku oon pari laittanu, mä aattelen, et täytyy mun sit tollekki laittaa, ku tollekki laitoin ja koht mä huamaan, et niit onki sit jo kymmenii ja sikku niit ojjo kymmenii, ni samate sit voisis laittaa kaikil ja... Juu, remppaan ku om pakko saar jostai revittyy rahaa, ni ny sit tehtii sellane päätös, ettei laitet kellekkää korttei.

Isäntä läht eile Singaporee, taas, ja siin ol kans valmistautumissii sit aikamoiseste. Kotiutuu vast Pääsiäisej jälkkee. Eli tääl mä iha omas rauhas saan töit tehrä ja tassuttajie kans aikaa viättää.