Oi, mahoton, mite iloseks sitä ihmine postist tuleekaa! <3 Kiitos, Tua! <3 Mä en ol saanu toimerrutuks ees erellisee kirjeesee viäl vastatakkaa, ja nyjjo tul uus ihana, ilone yllätys!

a1.jpg

Ei tällassii postipäivii nykysi kamalan usseste tulekkaa. Aurinko paistaa, nii syrämes, ku ulkonaki! <3