Huamaaha sen, ku lastellapset käy, ni olkkari täyttyy yhrest ja toisest leikkimisee tarkotetust jutust. Pitkäst aikaa pojat siis mummu-vaarilas! <3

Mahtuva nää karvasekki otukset silti ain menohom mukkaa. <3

Ehrittiihä täsä monellaist, mut digi-muistipeli ja rubikinkuutiot olivav varmaa tän kerran ykköset.

Kuularata otettii kans esil, ja siit tehtii tarkkaa ohjeem mukkaa ja sit iha itte kokeille omii ratoi. Erelles kaivattaisis lissää noit pohjii ja korkeut lisäävii osii, mitä ei tunnu lisäosinakaa saavam mistää...

Jollei ny duplojakaa viäl ol poijes käytöst otettu ja leikeist unohrettu, ni legoist rakennetaa kaikellaissii hilavitkuttimii ja -vekottimii.

Plikan ol määrä tulla pojat hakemaa kotti ja samal vähä kaffettelemaha, ni tein japanilaist suklaajuustokakkuu ja sit karjalampiirakat kanammunie kera siihe sivuhu. Poikaki tul ja sit paljastiva yllätyksen:

... Oliva hankkinu mul kaks aiva ihanaa EMMA-TUALII! <3 Siis nii sitä, mitä oon vuaskauret haaveillu, ja nyssit just oikkiav värisekki! Ovam muute tosi hyvät istuu! Eipä kauvaa näät tyhjän täsä ollu, ku ain joku nautiskel pehmosest istuimest! =D Oon kyl NII kiitolline näist, ja näist ihanist ajattelevaisist, avuliaist moksuistki! <3
Kommentit